Danu Talis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexWelcomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 When extreems meet { + M O R D O R }

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ursa

Ursa


Berichten : 42

Profiel
Leeftijd: 1.7 Years
Roedel: Nobody has to teache me.
Partner: Let's play, my dear~

When extreems meet { + M O R D O R } Empty
BerichtOnderwerp: When extreems meet { + M O R D O R }   When extreems meet { + M O R D O R } Icon_minitime1wo jul 11, 2012 9:59 am

{ + M O R D O R }

Zorgvuldig koos ik mijn stappen uit. Mijn gespierde, met klauwen bezette poten zakten enkele centimeters weg in de zompige, zure bosgrond. De aarde was zo goed als onvruchtbaar, de verdorven geur mijn prikkelde mijn glimmende neus als de markering van een prooi. Het had een doodse, zurige smaak, als dat van een lijk dat langzaamaan werd verteerd door diens omgeving. Doch was stank een ver overroepen titel. Maar het was moeilijk te ontkennen dat, op miraculeuze wijze, overal lange bomen uit de grond schoten. Hun ranke, takloze stammen waren ruw en weerbarstig, als stenen die waren uitgeschuurd door regen. Mijn warme adem steeg op in de vorm van ijle, doorzichtige wolkjes. Ik voelde hoe ik de koude zuurstof inhaleerde en er warme lucht tussen mijn witte tanden doorstroomde. Het is dag. Ergens, ver weg, was de zon verborgen achter een netwerk van ijzerkleurige wolken die zwanger waren van naderende regen. Maar een reusachtig deken vervaardigd uit knapperige, bruine bladeren hield het kille zonlicht uit het woud. Tot mijn verbeten spijt hielden ze ook de bijna verstikkende warmte in het woud. Ik voelde hoe minuscule zweetdruppels met mijn haar mee stroomden en weg zonken in de zure grond. Ik gleed behendig tussen de doodse bomen door, of dat is toch wat ze horen te zijn, al droeg 'The Dead Forest' om andere reden haar afschrikwekkende naam. Legendes over zielloze wolven die ronddolen in dit woud, over geesten die samen met de avondnevel verschenen, over dat er bloed langs de stammen liep in de plaats van hars en andere weerzinwekkende achterklap. Ach, misschien klopte het wel. Bij die gedachte maakte mijn mondhoek een kleine beweging naar boven. Een glimlach vormde zich op mijn dunne, zwarte lippen waar transparant speeksel op glom. Het viel bijna niet op, aangezien mijn hele lichaam dezelfde, inktzwarte kleur had. Mijn neus, lippen, klauwen, pootkussens zelfs snorharen sloten gehoorzaam aan bij mijn donkere pels. Het enige wat uit de toon viel waren mijn twee ijsblauwe ogen, die fonkelden als saffieren. Mijn kijkers volgden de weg van mijn lippen niet. Ze bleven koud en eentonig, gewoon gefocust op het ongetekende pad. Al moest ik toegeven dat het idee van bloed dat tussen de bast droop wel tot de verbeelding sprak; ik ben niet wat je noemt een emotioneel wezen. Plots merkte ik dat er een poel goudkleurig zonlicht voor mijn poten fonkelde. Ik richtte mijn blik op. Een open strook in het woud, een scheur in het dikke bladerdak. Tussen de donkere grijze turbines ontsnapten gulden stralen. Het licht is niet verwarmend. Een koude plas licht klotste rond mijn poten. Het is hier opmerkzaam kouder dan enkele vossenlengtes terug. Eindelijk. Rommendom mijn gespierde lichaam bevonden zich grote rechtopstaande stenen. De meesten eindigden in een loodgrijze punt. Donkere inscripties waren gegraveerd in het harde steen, ze leken zo vloeiend, alsof ze waren getekend in water. Ik begrijp niets van de taal, dit was door mensen gemaakt, stomme wezens ook. Waarschijnlijk waren ze hier meer dan duizenden jaren terug neergezet. Het intrigeerde me. Hun mysteries, de miljoenen verhalen die er achter konden schuilen. Nog steeds geef ik geen uiterlijke kenmerken weer, ik hou mijn emoties zorgvuldig in toom. Opgesloten achter een donkere huls, als een blind masker. Plots verstoorde iets de stilte, snel werd de klank opgeslokt door het stilzwijgen van de natuur maar ik wist het geluid precies te herhalen. Zonder me te verroeren probeer ik contact te leggen met mijn belager:"Voor zo ver ík weet is het aangenomen de andere te groeten voor deze te besluipen maar misschien rijken je vaardigheden niet zo ver, mijn roomsoesje" Mijn stem was zoet en klef als honing, al was de dreiging die de woorden kleurde niet te negeren. "Maar liefje, als je mijn aandacht probeert te trekken, laat je poezelige hoofdje dan ook zien", smaalde ik ongegeneerd verder. Nu hopen dat die pukkel mans genoeg was om zich te tonen.

{Je kan Ursa een beetje vergelijken met Azula van ATLA (; }
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordor

Mordor


Berichten : 75

Profiel
Leeftijd: 5 Years.
Roedel: Faithless.
Partner: Love is like god, it doesn't exist.

When extreems meet { + M O R D O R } Empty
BerichtOnderwerp: Re: When extreems meet { + M O R D O R }   When extreems meet { + M O R D O R } Icon_minitime1do jul 12, 2012 6:24 am

Haat. Dood. Nijt. Dat alles hoorde bij Mordor zijn leven. De machtig grote reu bracht zijn hoofd naar links zodat hij zicht had met zijn enige goede oog. Zijn andere oog leek aan stukken gescheurt, alsof hij was opgezocht de Duivel haar zelfe. Ja het was waar Mordor geloofde in het voor hem een feit, dat de Duivel een vrouwelijk monster was. Het moest wel, alleen teven konden zo'n harteloos gevoelig wezen zijn. Al konden reuen er ook wat van, alleen was dat toch wel heel anders. De vergelijkenis was niet de ontzien. Zijn goede oog draaide weer terug naar de weg voor hem. Heerlijk, de geur van leven en dood dat zich kruiste in de avond wind. Hij bracht zijn kop laag, zijn zicht beter. Hij spande zijn spieren aan en kwam in beweging, echter niet op top snelheid. Rustig aan, een doel in zijn leven had hij nu toch niet. Voorlopig. Want Mordor was dingen van plan, had gedachtes. Mee smuilende gevoelens, and Gods know more. Zijn lippen vormde een glimlach, precies op datzelfde moment er een geur zijn geur zintuigen bereikte. Met zijn tong streek hij over zijn droge zoutige lippen. Hij hief zijn kop, en tijgerde nader. Daar voor hem, de kont van een zwarte teef. Maar zijn geur verraadde zijn komst, de wind stond de verkeerde kant op. Niet handig. Mordor gromde, dat luidde en dreunde tussen de Keltische rotsen door. 'Voor zo ver ík weet is het aangenomen de andere te groeten voor deze te besluipen maar misschien rijken je vaardigheden niet zo ver, mijn roomsoesje' Mort grijnsde, waarna hij zichzelf compleet zichtbaar maakte en achter de teef verscheen. 'Mijn vaardigheden zijn ver te zoeken, te ver voor een simpele wolf als jij' Zijn blik minachtend, evenals zijn zoette stem. 'Boterkoekje..' Eindigde hij iets later zijn zin, om toch nog even dat fleugje toe te voegen. 'Maar liefje, als je mijn aandacht probeert te trekken, laat je poezelige hoofdje dan ook zien' Mordor zijn oog vormde een rechte lijn, 'Het woord aandacht trekken is niet 1 keer in mijn gedachte opgekomen' Hij opende zijn bek iets en sprak verder; 'Draai het om, en spreek voor jezelf wil je?!' Het was niet bedoelt als een vraag, zo klonk het dan ook zeker niet. Deze teef moest niet veel hoger dan zijn mijlpaal tot woede gaan, want zou alles nog wel eens feestelijk roden kunnen gaan kleuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.beinghuman.actieforum.com
 
When extreems meet { + M O R D O R }
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Danu Talis :: Tierra O Nog :: Keltic Circle-
Ga naar: