Danu Talis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexWelcomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bring us a Final Fantasy

Ga naar beneden 
+3
Gino
Yakira
Serah
7 plaatsers
AuteurBericht
Serah

Serah


Berichten : 106

Profiel
Leeftijd: 2 years already
Roedel: I'm going on my own together with Noel
Partner: Well, if its too hard to deal with face it later.

Bring us a Final Fantasy Empty
BerichtOnderwerp: Bring us a Final Fantasy   Bring us a Final Fantasy Icon_minitime1ma jul 09, 2012 9:36 am

Bring us a Final Fantasy 6quzqp
Het was vreemd hoe Lady Luck je het ene moment kon toelachen en je het andere moment kon neerslaan. Hoe alles waar je ooit in hebt geloofd verdwijnt als sneeuw voor de zon en hoe graag je ook wilt. Je kan niet meer terug. Je kan geen einde vinden in de eeuwige stille pijn die door je lichaam glijd. En al waar je ooit voor kan hopen.. Al wat je ooit nog kan wensen is een nieuw begin. Met de gene van wie je houdt. Maar als diegene verdwenen zijn. Als je de gene wie je het meest nodig hebt niet kan terug vinden.. Bestaat er dan nog wel zo iets als een happy end?

Dit verhaal heeft een bitterzoete geschiedenis. Mijn naam.. Serah, mijn doel, mijn zuster Lightning vinden. Nou ja.. Ze wil zichzelf Lightning noemen maar ik weet wel beter. Al doet dit er niet heel veel toe. Ik reis samen met Noel mijn beste vriend, degene die zo close met mij is dat het af en toe lijkt of hij meer van mij wil. Al weet hij dat ik nog steeds verdriet heb om Snow. Mijn partner, mijn geliefde en mijn leven. Ik moest hem achterlaten net als al onze vrienden. Fang en Vanille. Yeul en zelfs Caius, Hope.. Is ergens en ik smeek nog steeds, elke dag, dat hij samen met mijn zus is. De hoop mijn zus ooit terug te zien is al waar ik me nu nog aan vast kan klampen.


Serah en Claire twee jonge zusters. Hun leven begon perfect in een Pack hier ver vandaan. Een naamloze pack in een gebied wat de naam Cocoon droeg. Hier werden de twee zusters geboren, Claire een half jaar eerder als Serah. Ze genoten beide met volle teugen van het leven. Niets leek hen pijn te doen en als enigste Pack was er genoeg prooi voor iedereen. Claire en Serah werden geliefd door de hele Pack met hun vader als Alpha en hun moeder als zijn geliefde partner was dat ook niet heel moeilijk. Echter sloeg het noodlot al snel toe. Toen Claire een jaar oud was en Serah dus een half jaar stierven hun ouders. De Alpha en zijn partner stierven aan een mysterieuze ziekte. Serah was ziek van verdriet net als Claire al besloot zij niets te laten merken. Om Serah af te schermen van elke mogelijke pijn besloot ze haar naam te veranderen en Lightning was geboren..

De nieuwe Alpha was een wijze en eerlijke wolf. Hij was goed voor zijn Pack en probeerde Serah en Lightning het verlies zo goed mogelijk te laten opnemen. Al snel had Lightning zijn volledige vertrouwen en kreeg ze het mentorschap over zijn enige zoon Hope. Hoewel Light het helemaal niet ziet zitten besluit ze toch zijn vertrouwen niet te schenden en zijn zoon alles te leren wat ze weet. Desondanks verliep het contact tussen hen niet zo soepeltjes.

In de tussentijd raakt Serah beter en beter bevriend met de zusters Fang en Vanille wie ongeveer net zo oud zijn als zij. Vooral Vanille kan ze heel goed mee over weg. Echter vormt zich naast deze vriendschap nog een relatie tussen haar en de grote crèmekleurige wolf Snow. Deze wolf heeft echter een bijzonder probleem. Hij is gekomen van een andere Pack die zich in de buurt heeft gevestigd. Het is een pack die bestaat uit een stel losbondige jonge wolven met de namen Gadot, Lebreau, Maqui, en Yuj waarvan Lebreau de enigste wolvin is. Ze staan bekend onder de naam NORA wat een afkorting is van "No Obligations, Rules, or Authority" en zijn op zoek naar Wolvinnen om hun Pack te joinen. Hun Alpha Snow probeert dus ook Serah over te halen bij zijn Pack te komen.

Serah word echter echt verlieft op de wolf en gelooft hem in alles wat hij zegt. Ze besluit met hem mee te gaan en zijn Partner te worden. Als ze dit verteld aan Lightning waar Snow bij is, reageert haar zus zeer fel. "You became a traitor, so now you're gonna marry this idiot? And you think I'm gonna buy that? Full points for originality. But, don't forget. If you really are a traitor, it's my job to deal with you." Dat waren de woorden van Lightning waardoor Snow een beslissing nam niet enkel Serah mee te nemen maar de Pack proberen over te nemen waardoor Serah geen verraadster zou zijn.

Zodra de aanval plaats vind is het duidelijk dat ze geen schijn van kans hebben. NORA vecht zo hard als ze kunnen maar ze zijn niets tegenover de krachtige pack. Desondanks wordt Hope's moeder vermoord door Snow, iets dat in werkelijkheid een ongeluk was, was in Hope's ogen pure opzet. Serah smeekt Lightning om te helpen Snow en de andere veilig weg te krijgen. Lightning stemt mee en helpt Snow en zijn vrienden te ontsnappen. Dit gaat echter niet onopgemerkt. De Alpha is woest en verband de zusters voor het leven uit Cocoon. Noel een jonge wolf ongeveer even oud als Lightning wie niet geboren is in de Pack besluit met hen mee te gaan als bescherming en zo ook wat van de wereld te zien. Hope, gebroken door het verlies van zijn moeder en in de waan dat hij beide ouders is verloren, volgt Lightning. De enige die hem sterk zou kunnen maken, zodat hij zijn wraak op Snow kan nemen. Met ze vieren vertrekken ze door het ruige terrein. Echter worden ze opgejaagd door hun oude pack en met een onweersstorm boven hun hoofd verliezen ze al gouw zicht op elkaar. Noel en Serah drijven af van Lightning en Hope. Toen ze eindelijk veilig waren en de storm over was kwamen ze er bij beide tweetallen achter dat ze elkaar niet meer konden terug vinden.

Hopeloos en vol verdriet begonnen Lightning en Serah een mogelijk hopeloze zoektocht naar elkaar. Noel en Hope met zich mee sleurend tot ze uiteindelijk uitkwamen in een nieuwe gebied. Danu Talis.. De geuren van vele wolven was hier te vinden en vage geuren van elkaar waren ook te vinden in de wind. Sterker en meer doelgericht dan ooit zoeken de vier elkaar tot ze elkaar uiteindelijk terug vinden en ze zich opnieuw samen kunnen voegen..


Wij hebben dus al Noel en Hope gevonden, nou is het leuk om misschien de andere Chars ook te vinden (:
De chars die in dit verhaal worden besproken zet ik hier onder even neer.
    Snow = "An irrepressible, fiery young man, Snow dives headfirst into danger using nothing but his powerful physique as a weapon. Easily swayed by emotion, he is prone to rash words and actions. Nonetheless, many are won over by his outgoing and optimistic nature."
    Caius = "A mysterious man with an ominous presence clashes with Lightning, and later Noel and Serah. Caius makes for an intimidating sight as he bears down upon his enemies, brandishing his massive blade with ease. His icy exterior makes it impossible for others to read him, let alone approach him."
    Paddra Nsu-Yeul = "This young girl bears the same name as the ancient seeress responsible for prophesying the War of Transgression. She travels with Caius, but her reasons for doing so are unknown. Yeul speaks little, and her expression rarely gives any hint of her emotions."
    Oerba Yun Fang = "Fang is a mysterious woman. Strong-minded and disinclined to mince words, she has the demeanor of someone wholly unconcerned by life's trivialities."
    Oerba Dia Vanille = "Vanille is an endearing young woman with a relentlessly sunny disposition. Her bright personality gives no hint of the dark resolve that lies within."

    Gadot = A childhood friend of Snow, Gadot is one of the founding members of NORA. With his impressive frame, he sees himself as the group's shock trooper. Raised almost like a brother to Snow in a Loner family, he knows the NORA leader better than anyone. Despite his often blunt comments and rough behavior, he is devoted to Snow's ideals of compassion.
    Lebreau = Friends with Snow from a young age, Lebreau is one of the founding members of NORA. With her brusque, no-nonsense manner, the young woman is treated just like one of the guys, and she would have it no other way.
    Maqui = Maqui joined the ranks of NORA out of his admiration for Snow. One day Maqui wants to be a reliable, heroic type like Snow, but he still has a long way to go.
    Yuj = A junior member of NORA, Yuj is a kindhearted young man with an insatiable interest in his coat. Though he lacks the same courage as Snow and Gadot in dangerous situations, his calming influence make him an invaluable asset to the team.


Natuurlijk hoeven deze namen niet zo te blijven en als jouw Char bij een van deze past kan die het natuurlijk ook worden mits dat een beetje bij het verhaal kan passen x3
Hoe deze wolven bij het verhaal gevormd kunnen worden is geheel aan jullie (:
voor meer informatie en de wiki over deze Chars kan je mij of Waz natuurlijk vragen (: Looks ook x3
wij zien heel graag mensjes verschijnen en staan natuurlijk open voor topics en alles.
Xx Mims & Waz


Laatst aangepast door Serah op wo jul 11, 2012 3:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yakira

Yakira


Berichten : 65

Profiel
Leeftijd: I'm three years old now
Roedel: Now i'm allone, but on one day i'll find someone to live with!
Partner: Not for now, but I'll find the true somewhere, even when i must get pain for him!

Bring us a Final Fantasy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring us a Final Fantasy   Bring us a Final Fantasy Icon_minitime1ma jul 09, 2012 10:45 pm

Ik heb wel interesse in Vanille :3
Maybe dat ze eerst nog achterblijft maar dat ze dan (na Fang overtuigd te hebben) achter hen aan gaat om ze te zoeken? Ze zullen hen niet echt volgen en hun weg zal wat slingerig worden omdat Vanille elk plaatsje wil afgaan om hen te vinden, want misschien zijn ze daar wel. Ze zullen dus ook veel later aankomen dan de 4, maar Vanille zal heel blij zijn om Serah terug te zien Razz (En lightning ook wel x3)

Maybe something ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah

Serah


Berichten : 106

Profiel
Leeftijd: 2 years already
Roedel: I'm going on my own together with Noel
Partner: Well, if its too hard to deal with face it later.

Bring us a Final Fantasy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring us a Final Fantasy   Bring us a Final Fantasy Icon_minitime1ma jul 09, 2012 10:53 pm

Hmm dat klinkt leuk :3
even Wachten op wat Waz zegt hoor x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gino

Gino


Berichten : 40

Profiel
Leeftijd: || 48 moons
Roedel: || I'm on my own
Partner: || Sorry, dear. I'm on my own for now.

Bring us a Final Fantasy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring us a Final Fantasy   Bring us a Final Fantasy Icon_minitime1di jul 10, 2012 1:37 am

Ik heb wel intresse in Fang. ^^
Ik had het al in het zoektopic gemeld, maar ik meld het toch ook maar even hier :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Chanouk

Chanouk


Berichten : 73

Profiel
Leeftijd: Doesnt madder.
Roedel:
Partner: I'm to evil i think >D

Bring us a Final Fantasy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring us a Final Fantasy   Bring us a Final Fantasy Icon_minitime1wo jul 11, 2012 3:10 am

Ik heb super veel intresse in Snow <3___<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning

Lightning


Berichten : 59

Profiel
Leeftijd: Ձ,Ƽ Yєαяѕ Oℓ∂
Roedel: Lινιη' ση му σωη
Partner: Fσcυѕ ση уσυя υℓтιмαтє gσαℓ αη∂ ѕнυт συт єνєяутнιηg єℓѕє!

Bring us a Final Fantasy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring us a Final Fantasy   Bring us a Final Fantasy Icon_minitime1do jul 12, 2012 4:11 am

Fang en Vanille zijn, zoals je kan zien, doorgestreept en dus gekozen. Ik meld het nog maar even extra, voor als mensen eroverheen kijken.
@Iro: Even kijken wat Mimi daarvan vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Berichten : 40

Profiel
Leeftijd: seventeen months so one year and five months
Roedel: They await my arrival
Partner: She was seventeen and never ever learned to smile

Bring us a Final Fantasy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring us a Final Fantasy   Bring us a Final Fantasy Icon_minitime1do jul 12, 2012 5:49 am

Vanille word gespeeld door Cesanne aka Yakira
Fang word gespeeld door Juul aka Gino
en van mij part mag jij Snow spelen Iro, als je zijn Char maar houd zoals hij is en alles (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gino

Gino


Berichten : 40

Profiel
Leeftijd: || 48 moons
Roedel: || I'm on my own
Partner: || Sorry, dear. I'm on my own for now.

Bring us a Final Fantasy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring us a Final Fantasy   Bring us a Final Fantasy Icon_minitime1zo jul 15, 2012 11:45 pm

Oké ^^.
Ik zal haar zsm aanmaken~
Terug naar boven Ga naar beneden
Swish

Swish


Berichten : 1

Bring us a Final Fantasy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring us a Final Fantasy   Bring us a Final Fantasy Icon_minitime1do jul 19, 2012 8:27 pm

Ik ben wel geintereseerd in yeul. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bring us a Final Fantasy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring us a Final Fantasy   Bring us a Final Fantasy Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bring us a Final Fantasy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Danu Talis :: General :: Lay Lines :: Verhaallijnen-
Ga naar: