Danu Talis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexWelcomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Herbington von Derpingstein

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Wodan

Wodan


Berichten : 127

Profiel
Leeftijd: 2.7 Years
Roedel: [Menangis] I will lead Menangis to a new era, an era of peace and victory.
Partner: Things are difficult

Herbington von Derpingstein Empty
BerichtOnderwerp: Herbington von Derpingstein   Herbington von Derpingstein Icon_minitime1za jul 07, 2012 10:43 pm

Goederegenachtigezondagmorgend aardwezens en buitenaardse wezens,
Mijn naam is Herbert. Ik ben dus een jongen al is mijn haar wel langer dan bij de meeste jongens en ik kom uit België.
Ik ben dertien, niet zo oud dus, en ik RPG nu precies een jaar, zeven dagen en 11 uur en 10 minuten.
Ik woon dicht bij de grens van Nederland.
Ik heb een paar obsessies waaronder;; Avtar: The las airbender and legend of Korra, al vind ik de oude serie beter. Ik ben ook gek van Sherlock, Noorse Mythologie (al voor the Avangers xD), Metal, houten muziek instrumenten, Leprechauns, Pjineas and ferb, the lion king, Lord of the Rings, HP, THG, ...
Van boeken heb ik LOTR, HP, THG, heel wat boeken van Roald Dall, Warrior cats, City of bones en vervolgen [Van Cassandra clare], Reckless [Van Cornelia Funke, schrijfster v. Inkhart, ...] en nog andere boeken gelzen.
Ik luister op dit moment vooral naar Symfonic Metal, Black Metal, Heavy Metal en random muziek tussen de jaren 30 en 70 xD
Ik heb iets tegen Dupstep en popmuziek dingen als Rihana niki Minaj en de rest van de troep, ik vind dat niet echt muziek xD
Over films, ik kijk niet graag naar horror bezorgtmenachtmerries maar ik kijk vooral dingen als; Lion king (nostalgie XD), Stardust, HP, LOTR, THG, Brother bear, The fox and the hound, veel disney, en iets onbekendere films :3
Eigenlijk heb ik commentaar op heel wat dingen;op zowat alle boeken oververboden liefdes tussen magische wezens die na Twilight komen, op de films van twilight and ATLA, op overgecommercialliseerde popmuziek wat een woord, op mensen die enkel naar de verfilming van een boek gaan kijken voor de acteurs/actrices en dan vinden dat ze er alles van kennen en de beste fans ter wereld zijn en van nog heel wat dingen. ikbengeengemakkelijkmens XD
Verder heb ik nog twee huisdieren, allebij katten die de geweldig originele namen Minoes en Minet hebben.
Minoes heeft ongeveer 2 jaar geleden een ongeval gehad waarbij de buikwand was gescheurd D: Minet heeft overgewicht en eet graag yoghurt xD
Minoes is een zwarte poes met witte sokjes, Minet is bruin-tabby met witte sokjes.
Ik teken ook graag, speel gitaar, schrijf en RPG heel erg graag, lees veel boeken, doe scouts en nog wat andere dingen n_n
Dat was het zowat
Stel gerust vragen en oja, zeg niet meer Wodan en stuf, maar gewoon Her of Herbert
~Herbert
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herbington von Derpingstein
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Danu Talis :: Characters :: Jezelf-
Ga naar: