Danu Talis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexWelcomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [GZ] Sister & More

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Lightning

Lightning


Berichten : 59

Profiel
Leeftijd: Ձ,Ƽ Yєαяѕ Oℓ∂
Roedel: Lινιη' ση му σωη
Partner: Fσcυѕ ση уσυя υℓтιмαтє gσαℓ αη∂ ѕнυт συт єνєяутнιηg єℓѕє!

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1za jul 07, 2012 9:00 am

Heey,

God daar kom ik weer met mijn Final Fantasy gedoe. Ach ja, obsessie is obsessie en die is nog lang niet over. Maakt mij niet uit of jullie er gek van worden of niet. xD Dus jullie hebben het wel weer door en de mensen die FFXIII kennen, weten waarschijnlijk ook wat ik allemaal ga zoeken. (of mensen die mij kennen)
Er zijn enkele dingen uit het verhaal die ik graag aan wil houden, qua omgang van karakters met elkaar etc. Verder is de geschiedenis nog niet bedacht, dus de mensen die graag een karakter spelen kunnen dat samen met mij bedenken. Genoeg opties dus.

[Taken] Serah ~ Ik zoek een Serah voor Lightning. Een jongere zus voor wie Light zorgt. Hun ouders zijn op jonge leeftijd gestorven, waardoor Light eigenlijk de complete zorg voor Serah op zich heeft genomen. Ze doet alles om haar zusje te beschermen en wil haar graag gelukkig maken. De twee hebben dus een zeer goede band. Meer informatie over Serah kun je op de FF wiki vinden en ik kan je ook nog een boel vertellen. Link
[Taken] Hope ~ Mensen weten ook al dat ik gek ben op Hope, dus zoek ik die ook. Het lijkt me leuk dat Lightning op de een of andere manier (of dat is omdat hij een leerling van haar was of iets anders) aan hem vast zat toen hij wat jonger was. Hier in DT wil ik dat ze elkaar al kennen en dat Light dus al wat opener naar hem is. Meer info over Hope is uiteraard ook te vinden op de FF wiki en ook ik persoonlijk kan een hoop uitleggen. Link
[Taken] Noel ~ Besloten dat wij ook Noel zoeken. Wil je info in het Nederlands of gewoon wat weten, kan je bij mij of Serah terecht. Verder kun je alles vinden op de FF wiki. Link

Andere karakters: Snow, Fang, Vanille, Caius, Yeul etc. mogen ook, maar voor Serah en Hope heb ik de voorkeur. Wil je toch info over een van hen, vraag er dan even naar.

En dan maar hopen dat mensen graag mee willen doen :3
Greetings from a Lightning obsessed Waz ^^



Laatst aangepast door Lightning op ma jul 09, 2012 5:33 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah

Serah


Berichten : 106

Profiel
Leeftijd: 2 years already
Roedel: I'm going on my own together with Noel
Partner: Well, if its too hard to deal with face it later.

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1zo jul 08, 2012 8:15 am

because I just can't resist

FARRON SISTAH <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Chanouk

Chanouk


Berichten : 73

Profiel
Leeftijd: Doesnt madder.
Roedel:
Partner: I'm to evil i think >D

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1zo jul 08, 2012 8:32 am

I wanna be Hope x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning

Lightning


Berichten : 59

Profiel
Leeftijd: Ձ,Ƽ Yєαяѕ Oℓ∂
Roedel: Lινιη' ση му σωη
Partner: Fσcυѕ ση уσυя υℓтιмαтє gσαℓ αη∂ ѕнυт συт єνєяутнιηg єℓѕє!

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1zo jul 08, 2012 8:34 am

@Chanouk: Mag ik vragen wie je bent op andere RPG's, of real naam ofzo.? Dan kan ik even kijken hoe je post etc.

Update!

Ik en Serah(mimi) hebben besloten dat wij ook Noel zoeken. Daarbij hebben wij bedacht dat er iets gebeurd is in hun oude woongebied, waardoor de 4 moesten vluchten. Alles is nogal haastig gebeurd, waardoor Hope en Lightning gescheiden raakte van Serah en Noel. Ze zullen elkaar uiteindelijk weer tegen het lijf lopen hier op DT. De toekomstige spelers van Hope en Noel kunnen gerust met ons meedenken, ook als je interesse hebt. De andere karakters staan nu op rust, maar heb je een goed idee om deze toch te betrekken, geef het dan vooral door.
Over de onderlinge interacties van de karakters kunnen jullie bij Mim en mij zijn. Bij Mimi dan vooral over Noel en bij mij over Hope.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chanouk

Chanouk


Berichten : 73

Profiel
Leeftijd: Doesnt madder.
Roedel:
Partner: I'm to evil i think >D

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1zo jul 08, 2012 8:48 am

Lol, Ik ben Iro.

DS= Mario*, Bowie, Sterre && Melodie

WC= Loudkit enz. enz. x33
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning

Lightning


Berichten : 59

Profiel
Leeftijd: Ձ,Ƽ Yєαяѕ Oℓ∂
Roedel: Lινιη' ση му σωη
Partner: Fσcυѕ ση уσυя υℓтιмαтє gσαℓ αη∂ ѕнυт συт єνєяутнιηg єℓѕє!

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1zo jul 08, 2012 9:37 am

@Chanouk: Thanks voor de aanmelding! Ik wacht nog even met het echt kiezen van de rollen. Serah is enkel zo snel gekozen omdat Michelle haar ook al op andere fora speelt. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah

Serah


Berichten : 106

Profiel
Leeftijd: 2 years already
Roedel: I'm going on my own together with Noel
Partner: Well, if its too hard to deal with face it later.

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1zo jul 08, 2012 9:41 am

Tihihi hoezo gemeen voor andere x'D
Nee, maybe zou er nog iets met Snow in het verleden kunnen maar daar moeten we dan even voor kijken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Berichten : 18

Profiel
Leeftijd: || 4 moons
Roedel: || Solidair
Partner: || Mayoi konda kokoro nara

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1ma jul 09, 2012 3:08 am

Ik heb wel intresse in Hope, Fang of Snow.
Kies zelf maar wie u het meest nodig hebt, dan meld ik me daarvoor aan ^^

-Juul
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning

Lightning


Berichten : 59

Profiel
Leeftijd: Ձ,Ƽ Yєαяѕ Oℓ∂
Roedel: Lινιη' ση му σωη
Partner: Fσcυѕ ση уσυя υℓтιмαтє gσαℓ αη∂ ѕнυт συт єνєяутнιηg єℓѕє!

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1ma jul 09, 2012 3:11 am

@Stephano: Juul, ook jij staat nu even op mijn denkbeeldige lijstje van geïnteresseerden. Mocht je Hope niet krijgen, we zijn bezig met een geschiedenis bedenken en willen de andere karakters waarschijnlijk ook nog betrekken, dus dan sta je daarvoor nog. ^^

Edit: We hebben ook onze Noel gevonden. Hope staat dus nu bovenaan de lijst met personages die we zoeken. Twee aanmeldingen, ik wacht nog even op meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning

Lightning


Berichten : 59

Profiel
Leeftijd: Ձ,Ƽ Yєαяѕ Oℓ∂
Roedel: Lινιη' ση му σωη
Partner: Fσcυѕ ση уσυя υℓтιмαтє gσαℓ αη∂ ѕнυт συт єνєяутнιηg єℓѕє!

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1ma jul 09, 2012 5:30 am

Even belangrijk, daarom een dubbelpost. We hebben ook Hope nu. Sorry Juul en Iro. De andere rollen zullen waarschijnlijk later ook nog hier naar DT komen, dus het is niet zo dat we helemaal vol zitten nu ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chanouk

Chanouk


Berichten : 73

Profiel
Leeftijd: Doesnt madder.
Roedel:
Partner: I'm to evil i think >D

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1ma jul 09, 2012 11:11 pm

Ik wil graag info over Vanille x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah

Serah


Berichten : 106

Profiel
Leeftijd: 2 years already
Roedel: I'm going on my own together with Noel
Partner: Well, if its too hard to deal with face it later.

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1ma jul 09, 2012 11:14 pm

Natuurlijk, hier is haar wiki
http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Oerba_Dia_Vanille

En Vanille in het kort een onuitputtelijke bron van een stuiterbal. Op het eerste gezicht is ze echt een hyper persoon waar iedereen goed mee om kan gaan. Echter verschuilt ze zich als het ware achter een masker van blijdschap. Iets in haar verleden heeft er voor gezorgd dat ze met een heel groot schuldgevoel loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yakira

Yakira


Berichten : 65

Profiel
Leeftijd: I'm three years old now
Roedel: Now i'm allone, but on one day i'll find someone to live with!
Partner: Not for now, but I'll find the true somewhere, even when i must get pain for him!

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1ma jul 09, 2012 11:41 pm

Owkeej, ik had me bij de verhaallijn ook al aangemeld, maar ik doe het hier ook maar x3
Ik wil wel Vanille spelen =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah

Serah


Berichten : 106

Profiel
Leeftijd: 2 years already
Roedel: I'm going on my own together with Noel
Partner: Well, if its too hard to deal with face it later.

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1ma jul 09, 2012 11:45 pm

Ik zal even wachten op wat Waz zegt x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yakira

Yakira


Berichten : 65

Profiel
Leeftijd: I'm three years old now
Roedel: Now i'm allone, but on one day i'll find someone to live with!
Partner: Not for now, but I'll find the true somewhere, even when i must get pain for him!

[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1ma jul 09, 2012 11:47 pm

Dat snap ik xD
Ow ja, als jullie post willen kan je op WC kijken bij bv. Linepaw en Swift :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[GZ] Sister & More Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister & More   [GZ] Sister & More Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Sister & More
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [GZ]Brother/sister

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Danu Talis :: General :: Lay Lines :: Accountmarkt-
Ga naar: