Danu Talis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexWelcomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Maartje ~ :3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dúlin

Dúlin


Berichten : 97

Profiel
Leeftijd: 2 years.
Roedel: ~
Partner: Try hard, dude. c:

Maartje ~ :3 Empty
BerichtOnderwerp: Maartje ~ :3   Maartje ~ :3 Icon_minitime1vr jul 06, 2012 4:08 am

Hi thar,

Well.. De meeste mensen hier die ook op Warrior Cats zitten kennen mij vast wel van Mousefur aka Mouseh.
Toch stel ik me even voor aangezien ik dat echt al een eeuw niet heb gedaan xD
Ik ben dus Maartje, 14 jaar oud (26 juli 15 x3). Ik woon in het kakgebiedje 't Gooi in Bussum, al is er helemaal niks rijks aan mij (wat de meeste wel denken..).
Ik RPG nu iets meer dan twee jaar, en Warrior Cats was mijn eerste forum. Ik heb wel eens op Wolf Story
Ik heb twee huisdieren. Een hond genaamd Tido en een kat genaamd Poter. Yeah, I know it's a weird name, lol. Ik ben een grote dierengek, en het liefste zou ik er nog graag twee fretjes bij willen c:.
Mijn hobby's zijn voornamelijk paardrijden, lezen, RPG'en, anime kijken/manga lezen, tekenen, PEWDIE KIJKEN <3.
Ik ben vooral grote fan van anime, en kijk ook series als Naruto ect. Vraag gerust als je er nog een aantal wilt weten xD
Mijn muziekstijl verschilt over het algemeen wel. Ik hou vooral van Linkin Park en een aantal liedjes van Shinedown. Japanse/anime muziek sterkt me ook wel zoals een Japans bandje genaamd Nobodyknows+

Vraag gerust nog wat als je wilt, I don't bite ~

~ Maartje/Mouseh
Yeah, ben slecht in voorsteltopics ;3;

Terug naar boven Ga naar beneden
Biscuit

Biscuit


Berichten : 57

Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Roedel: I want my own...
Partner: I want to find the real true.

Maartje ~ :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maartje ~ :3   Maartje ~ :3 Icon_minitime1vr jul 06, 2012 4:40 am

Oke, ik ben een rechercheur die jou gaat ondervragen !!

1) Wat is je lievelings kleur
2) Wat is Pewdie :c
3) Wat teken je graag & teken je ook op de computer
4) Wat is je sterrenbeeld
5) Wat je je lievelings eten

Terug naar boven Ga naar beneden
Dúlin

Dúlin


Berichten : 97

Profiel
Leeftijd: 2 years.
Roedel: ~
Partner: Try hard, dude. c:

Maartje ~ :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maartje ~ :3   Maartje ~ :3 Icon_minitime1vr jul 06, 2012 5:02 am

1) Blauw <3
2) Een awesome persoontje op YouTube die allemaal leuke filmpjes maakt die soms ook wel heel scary kunnen zijn. Eigenlijk heet hij daar PewDiePie, maar de meesten schrijven gewoon Pewdie xD
3) Ik teken eigenlijk vanalles.. Vooral manga en dieren ofzo. Ik teken soms ook op de com, maar niet vaak. De computer tekeningen die ik heb gemaakt staan allemaal op DeviantArt, daar heet ik Mouzeh.
4) Leeuw
5) Tja, lastig.. Ik denk dat ik mar ga voor groentesoep, artisjok of asperges met ei en ham. Mjam :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Maartje ~ :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maartje ~ :3   Maartje ~ :3 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maartje ~ :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Danu Talis :: Characters :: Jezelf-
Ga naar: