Danu Talis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexWelcomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 // †hε ς⊕ƒƒεε κïηg

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lloyd
Administrator
Lloyd


Berichten : 212

Profiel
Leeftijd: З ψεαƦ$
Roedel: օჩlἶνἶօմʂ ıƨ мıпε пσш
Partner: øπ ψøuƦ Ŧucκιπĝ κπεε$, βι†ch

// †hε ς⊕ƒƒεε κïηg Empty
BerichtOnderwerp: // †hε ς⊕ƒƒεε κïηg   // †hε ς⊕ƒƒεε κïηg Icon_minitime1do jul 05, 2012 9:23 am

Well, it isn't true. I'm a queen, but I like that title xD

// †hε ς⊕ƒƒεε κïηg Tumblr_lyjhxz1_BJO1qdrm9ro1_500

Well, hello (:

Admin, Enough Fandoms, Praat half Engels, that's-a me ovo

Hay!
Mijn naam is Quinty. Ik ben een geboren en getogen Maastrichtenaar. 17 jaar lang leef ik al op deze planeet, samen met mijn ouders en twee Perzen (:
Ik wás doubleur 4 HAVO, nu ben ik eindexamenkandidaat <3 Volgend jaar ga ik gezellig naar mijn exames toe werken xD
Uhm... Ik sta bekend om mijn fandoms, dat eigenlijk best wel bekend is. De meest recente is Gareth David-Lloyd, John Barrowman, Janto, Blue Gillespie, Doctor Who, David Tennant, Sherlock & Torchwood etc. etc. :3 Maar daar naast vallen ook RDJ, Jude Law, Johnny Depp, PotC, Anime, Manga, Photoshop, Chillen met vrienden, Muziek luisteren, films kijken en lezen eronder (:
Ik ship way too much pairings, die zal ik hieronder wel eens neerzetten xD
Ik heb aardig wat Anime's gekeken, maar door een kud programma van mijn pa gaat het niet meer xD Dus ben ik overgestapt op BBC series, waaronder Doctor Who, Torchwood en Sherlock. Is goed voor mijn Engels, dus mijn ouders ook meteen tevreden xD

Uhm.. Ik ben een Dyslecticus, wat vele niet zullen weten, ik kan het aardig goed verborgen houden en gebruik Google Chrome om me te helpen (: Tevens schrijf ik verhalen, om mijn spelling en grammatica goed op orde te houden <3
Ik moet en zal later Japans leren, dus daar ga ik nog een hele kluif aan hebben ;D

Tevens heb ik hypermobiliteit, een begrip dat vele van jullie niet zullen kennen. Het betekend dat mijn gewrichten te los zitten, waardoor het kraakbeen ertussen sneller verslijt. Doet pijn in de winter, door de kou, en is vervelend in de zomer xD Daarom ben ik een forever alone mensje dat altijd in d'r kamer zit :3

Heb ik verder nog iets te melden?
Ik ben bekend van Ws, als Dwyer, de ex-mod, nu als Amyranth. xD Ik ben de trotse Admin van The Next Generation. Op onder andere WC [Paradox, LOostpath, Saxon, Lostvoice etc.] & SSA [Marethyu & Reinette] ben ik nog wel actief xD

Ik luister naar bijna alles, buiten Dubstep, Jazz en sommige Klassiek stukken xD Blue Gillespie, Sonata Arctica, Chameleon Circuit en Simon Curtis staan op nummer 1. Maar ik hou ook van Nederlands en Musicals <3

Meer is er geloof ik niet xD Dus dan maar de spoilers maken :3

Pairings I ship:

Anime I have watched:

Als mensen in contact willen blijven met me kan dat via Tumblr [Lets-Kill-The-Drums], Twitter [Allonysx], DeviantArt [Unknown-Diva] & Facebook [Hierzo].

xQuinty <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayne

Rayne


Berichten : 148

Profiel
Leeftijd: 3,5 years
Roedel: Just follow me, your leader.
Partner: Take my hand, and follow my path.

// †hε ς⊕ƒƒεε κïηg Empty
BerichtOnderwerp: Re: // †hε ς⊕ƒƒεε κïηg   // †hε ς⊕ƒƒεε κïηg Icon_minitime1do jul 05, 2012 9:33 am

O M G, wait.. I ken jou! *droogheid heerst hier*
Welkom Quinty c': *kucht* Ook al was je hier veel eerder, heel veel eerder, heel erg veel eerder..
Terug naar boven Ga naar beneden
Wodan

Wodan


Berichten : 127

Profiel
Leeftijd: 2.7 Years
Roedel: [Menangis] I will lead Menangis to a new era, an era of peace and victory.
Partner: Things are difficult

// †hε ς⊕ƒƒεε κïηg Empty
BerichtOnderwerp: Re: // †hε ς⊕ƒƒεε κïηg   // †hε ς⊕ƒƒεε κïηg Icon_minitime1do jul 05, 2012 8:56 pm

Hii Quinty
Jij hebt veel Anime gekeken °___°
eigenlijk kende ik jou al van WC en TNG wat een schok D: duus hoi xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lloyd
Administrator
Lloyd


Berichten : 212

Profiel
Leeftijd: З ψεαƦ$
Roedel: օჩlἶνἶօմʂ ıƨ мıпε пσш
Partner: øπ ψøuƦ Ŧucκιπĝ κπεε$, βι†ch

// †hε ς⊕ƒƒεε κïηg Empty
BerichtOnderwerp: Re: // †hε ς⊕ƒƒεε κïηg   // †hε ς⊕ƒƒεε κïηg Icon_minitime1vr jul 06, 2012 4:42 am

Veel anime's? Neuh, valt wel mee heuwr xD

@De rest; Danku <3 xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





// †hε ς⊕ƒƒεε κïηg Empty
BerichtOnderwerp: Re: // †hε ς⊕ƒƒεε κïηg   // †hε ς⊕ƒƒεε κïηg Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
// †hε ς⊕ƒƒεε κïηg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Danu Talis :: Characters :: Jezelf-
Ga naar: