Danu Talis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexWelcomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 » ʍanips - show n' shop

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rain

Rain


Berichten : 23

Profiel
Leeftijd: 3 fuckin' years
Roedel: I'll follow the river
Partner: Shut up

» ʍanips - show n' shop Empty
BerichtOnderwerp: » ʍanips - show n' shop   » ʍanips - show n' shop Icon_minitime1za jul 14, 2012 1:34 am



SHOW

» Ik heb sinds een maandje of 3 het manip wereldje ontdekt, en ik vond het leuk om mijn werkjes hier te plaatsen. Gewoon om te kijken wat anderen er van vinden. Ik werk met Photoshop CS5, en de Bamboo pen & Touch.

» Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit werk word gebruikt, gekopieerd, geclaimd, of wat dan ook zonder mijn toestemming. Zou je een van de werkjes willen gebruiken, eerst vragen. Maar word niet boos als ik nee zeg.


» NEW:
» OLD:
yep, that was about it. Tips en kritiek zijn van harte welkom (:



SHOP

» Ik doe aanvraagjes, maar one at the time. Dat bekend dus dat ik werk met maar een slotje. Je kan hier niet reserveren, als je toch een aanvraag plaats terwijl het slotje dicht is, word die genegeerd.

» Plaatjes er bij zetten kan, maar als ik ze niet goed vind zal ik zelf voor een wolf/achtergrond zoeken.


Code:
[b]» hoe ziet de wolf er uit? evt plaatje:[/b]
[b]» hoe ziet de gewenste acgtergrond er uit? evt plaatje:[/b]
[b]» evt Texture:[/b]
[b]» evt text/naam + font:[/b]
[b]» extra:[/b]
[b]» karakter van je wolf:[/b]

slotje:
» dicht » Accalia


al gedaan:



xo's Puck


Laatst aangepast door Rain op za jul 14, 2012 10:29 am; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Accalia

Accalia


Berichten : 25

Profiel
Leeftijd: 2 years old
Roedel: -
Partner: Hear mine howl , feel mine fur and love mine love

» ʍanips - show n' shop Empty
BerichtOnderwerp: Re: » ʍanips - show n' shop   » ʍanips - show n' shop Icon_minitime1za jul 14, 2012 3:37 am

» hoe ziet de wolf er uit? evt plaatje: Zie avatar , Signature en Profielplaatje ^^
» hoe ziet de gewenste acgtergrond er uit? evt plaatje: Maak niet uit , laat je vantasie gaan ^^
» evt Texture: -
» evt text/naam + font: Wat er het beste bij past
» extra: Ik vind dat je manips er geweldig uit zien als je het maar een paar maanden doet. Ik ben benieuwd hoe je een paard manipuleert i.v.m de manen staart tekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keith

Keith


Berichten : 215

Profiel
Leeftijd: тωσ уєαяѕ αη∂ єιgнт мσηтнѕ.
Roedel: cαмleɴorι {αlpнα}
Partner: тнαт ιѕη'т яєαℓℓу ѕσмєтнιηg ƒσя мє.. ι тнιηк..

» ʍanips - show n' shop Empty
BerichtOnderwerp: Re: » ʍanips - show n' shop   » ʍanips - show n' shop Icon_minitime1za jul 14, 2012 4:57 am

Wauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rain

Rain


Berichten : 23

Profiel
Leeftijd: 3 fuckin' years
Roedel: I'll follow the river
Partner: Shut up

» ʍanips - show n' shop Empty
BerichtOnderwerp: Re: » ʍanips - show n' shop   » ʍanips - show n' shop Icon_minitime1za jul 14, 2012 9:57 am

thanks allebei ^^
en Accalia, ik ga voor je aan de slag (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rain

Rain


Berichten : 23

Profiel
Leeftijd: 3 fuckin' years
Roedel: I'll follow the river
Partner: Shut up

» ʍanips - show n' shop Empty
BerichtOnderwerp: Re: » ʍanips - show n' shop   » ʍanips - show n' shop Icon_minitime1di jul 17, 2012 10:54 am

voor het eerst een paarden manip gemaakt, ik vind hem op zich best goed gelukt voor een eerste keer, alleen moet ik nog veel oefenen in het tekenen van de manen en de staart.

» ʍanips - show n' shop 350t7qd


--

Die van Accalia is bijna af (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Accalia

Accalia


Berichten : 25

Profiel
Leeftijd: 2 years old
Roedel: -
Partner: Hear mine howl , feel mine fur and love mine love

» ʍanips - show n' shop Empty
BerichtOnderwerp: Re: » ʍanips - show n' shop   » ʍanips - show n' shop Icon_minitime1za jul 21, 2012 8:26 am

Daar heb ik ook moeite mee met die manen en staart ^^ , maar ik vind het erg goed gelukt vooral voor de 1e keer Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





» ʍanips - show n' shop Empty
BerichtOnderwerp: Re: » ʍanips - show n' shop   » ʍanips - show n' shop Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
» ʍanips - show n' shop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {~Van Alls Shop~}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Danu Talis :: General :: OOC :: Creabea-
Ga naar: