Danu Talis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexWelcomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 bitch in da house

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rain

Rain


Berichten : 23

Profiel
Leeftijd: 3 fuckin' years
Roedel: I'll follow the river
Partner: Shut up

bitch in da house  Empty
BerichtOnderwerp: bitch in da house    bitch in da house  Icon_minitime1za jul 14, 2012 12:02 am


haaio, my name's Puck. yes like a boss. Sommige kennen me misschien al van andere forums, maar waarschijnlijk zijn er ook veeul mensen die me niet kennen, dus even wat korts over mezelf;

-Ik heb de neiging achter bijna elke naam een o te zetten
-Ik lus geen taart
-Ik haat groeten & fruit
-Ik sport, namelijk Atletieko
-Ik hou van sporten
-zit in 4 havo

ik woon met mijn 2 konijnen, zusje en ouders in Hollando, ergens vlakbij Utrechto in een knullig dorpje aan de Lek. Op dit moment is er weer eens een storing in dit zwerver huis dus we zitten zonder water ;D voor de rect is het een gezellig iedereen-kent-iedereen-dorp.

Ik kijk/lees geen Animie, wel ben ik verslaaft aan films kijken. Dus ik kijk best vaak films, yes true internet-piraat ;D I love Sherlock Holmes, PotC, zowat alle oorlogsfilms, Jonny Deph films, 5 days of war, horror, in het speciaal: The Ring, Rosemery's Baby, Lovly Bones ect.

Ik walg van de meeste Nederlandstalige muziek, ik luister vooral Red Hot Chilli Pepers, Snow Patrol, NickelBack, Train, John Mayer en nog wat mensen (: ik ga graag naar consenten en festivals, alleen het zo duuur ;_;

yeahh, dat was het wel denk ik. Geen zin om verder te typen, shame on me I know, maar ik ben gewoon lui. Deal with it >D


xo's Puck


Terug naar boven Ga naar beneden
 
bitch in da house
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nienke in de house

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Danu Talis :: Characters :: Jezelf-
Ga naar: